בן גביר בהצהרה: "קורא לחסל את ראשי הטרור"

בנצי לייזרוביץ No Comments on בן גביר בהצהרה: "קורא לחסל את ראשי הטרור"

מפלגת עוצמה יהודית קיימה לפני זמן קצר ישיבת סיעה ביישוב אביתר. השר בן גביר הצהיר בסיום הישיבה: "צריך לכתוש את הטרוריסטים, והגיע הזמן לחזור לסיכולים הממוקדים ולחסל את ראשי ארגוני הטרור המסיתים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפלגת עוצמה יהודית הגיעה הבוקר ליישוב אביתר בשומרון וקיימה ישיבת סיעה מיוחדת, בפתח הישיבה מסר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצהרה לתקשורת.

"הפיגוע אתמול שבו נרצחו האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הוא פיגוע קשה ומזעזע שצריך ללמד את כולנו שאנחנו במלחמה. זו לא מלחמה מאתמול וזו לא מלחמה שתסתיים ביום אחד אבל זו מלחמה שחייבת לעורר את כולנו לאמץ מדיניות של מלחמה אמיתית בטרור" אמר השר.

"הגיע הזמן להפסיק את מדיניות ההכלה. האויב בצד השני מבין הפוך את המסר. צריך לכתוש את הטרוריסטים, והגיע הזמן לחזור לסיכולים הממוקדים ולחסל את ראשי ארגוני הטרור המסיתים".

השר בן גביר ביקר את האלימות אמש בחווארה: "אני רוצה להיות ברור לגבי התמונות מחווארה. מבין את הכאב אבל אסור לנו לקחת את החוק לידיים. מי שצריך לטפל בטרור ולהרתיע אותו זו ממשלת ישראל ולא אזרחים".

"אנחנו כאן בישוב אביתר והתשובה המדינית לפיגועים כאלו היא להקים את הישוב הזה. פניתי לראש הממשלה הבוקר וביקשתי ממנו לאפשר שהיית משפחות והכשרת הישוב. אנחנו בכל מקרה מתכוונים להכשיר אותו וסיכמנו את זה בהסכמים הקואליציוניים" כך בן גביר.



0 תגובות